Page 90 - Handleiding
P. 90
10. Mijn test heeft een storing en kan niet weergegeven of gewijzigd worden.
Wat moet ik doen?
Wanneer uw test een storing heeft, raden wij aan om contact op te nemen met
Question Degree. Wij kunnen vervolgens opzoeken wat het probleem is en de storing
verhelpen. Om dit te doen hebben wij het ID-nummer van uw test nodig. Dit nummer
kunt u vinden door naar de test te gaan en op ‘Pagina 1’ te klikken.
11. Ik kan geen deelnemers, teams of testen meer toevoegen. Hoe kan dit?
Wanneer de knop met ‘Create’ is verdwenen, is het mogelijk dat u het maximale
aantal deelnemers, teams of testen hebt bereikt. Om dit te controleren kunt u naar de
footer gaan en de gegevens daar bekijken. In het voorbeeld hieronder ziet u dat er 2
van de 2 testen zijn gemaakt. Dit betekent dat u niet meer testen kunt aanmaken
tenzij u een verwijdert. Mocht dit niet het geval zijn? Neem dan contact met ons op.
12. Wat betekent de QR-code bij ‘Wijzigen’ als ik een test maak?
Elke test heeft een andere QR-code. Wanneer deze QR-code wordt gescand met uw
mobiel wordt u naar de desbetreffende test verwezen.
90